Rozšíření nabídky zkušebních torz AV R&DInnoTrans 2024 BerlínTesting Expo 2024Účast na Czech Spain Railways Business Forum a ekonomické diplomacii v Maďarsku 2024Konference eTRUCK únor 2024Nové technologie s Tatra Force e-DriveVeselé Vánoce a šťastný nový rok od 2024!Akreditované zkouškyNovinky ze světa autocrossu 2/2Zveme vás na Veletrh TRAKO 2023Spolupráce AV R&D s.r.o. a AŽD Praha s.r.o.AV R&D na veletrhu Testing Expo 2023Rail Business Days 2023Novinky ze světa autocrossu 1/2Reakreditační audit ČIARecertifikace IWE EN 15085 CL1-DDozorový audit dle normy DIN 6701 (EN 17 460 a DIN 2304)Recertifikace ISO 9001PF 2023Konference Brno 19.10.2022InnoTrans 2022 BerlínZkoušky ETCSCertifikace lepení dle DIN 6701Certifikace EN 15085-2Rozšiřujeme tým konstruktérů!Rozšíření akreditace zkušebního centra ČSN EN ISO/IEC 17025:2018ENX TISAXTRAKO 2021 (Gdaňsk, Polsko)AV R&D má za sebou dodávku dalšího zkušebního torzaZkoušky životnosti s využitím 3D tiskuVirtuální prototyp podvozku závodního vozu kategorie T3 - DAKARDesign je nedílnou součástí našich projektůModernizace zkušebních zařízeníSpeciální zkušební zařízení pro zkoušky rázemNávrat do vývoje podvozků maratónských rallyeAV R&D v oblasti kolejových vozidelSERVIS ZAŘÍZENÍ vs. OBDOBÍ KRIZEAV R&D je s VámiAkreditace zkušebního centraMSV 2019Zkušební torzo pro pádové zkoušky - AV049Czech Raildays 2019Automotive Testing Expo Europe 2018Quick release deviceNOVINKY Z OBORUVyvinuli jsme speciální zkušební zařízení.Oznámení o organizační změně„Akcelerované“ zkoušky životnosti výrobků, první v ČR

Návrat do vývoje podvozků maratónských rallye

V roce 2020 AV R&D hlásí návrat do maratónských rallye vývojem podvozku vozu kategorie T3.

Po úspěšném vývoji podvozkových dílů a následném vítězství vozu VW Touareg na Dakarské Rallye se nyní společnost AV R&D zaměřila na vývoj podvozku vozu z nové závodní kategorie T3 (lehký terénní vůz), který je pilotovaný několikanásobným mistrem Evropy Vaškem Fejfarem.
Součástí vývoje podvozku je návrh kinematiky a klíčových dílů podvozku (hlavy kola s adaptéry a táhel) a bezpečnostního rámu vozu. S výhodou bude použita znalost a zkušenosti z vývoje speciálů pro rallye, rallyekros, autokros a maratónské rallye.
Vozidlo je založeno na sériovém vozu CAN-AM-MAVERICK, který bude přestavěn v rámci homologačních předpisů a testován na zpevněných tratích i kompletně off-road, s ohledem na výkonnostní a životnostní požadavky.

Věříme, že spojení specialistů AV R&D a zkušeností závodníka kvalit Vaška Fejfara přinesou vavříny i v novém ročníku DAKAR 2021.